Followers

Cara-cara Memikat Wanita

Jadilah imam-Nak memikat wanita kenalah jadi imam dulu. Klu tk pndai jadi imam, siapa pun tak mahu. Jaga solat-Lelaki yang jaga solat bukan saja dapat memikat hati wanita, tapi dgn family wanita tu pun dapat dipikat Hormat-Hormatlah wanita sbgai kaum Hawa dan jugak mak bapak dya . Maco-Maco tak beerti kena bukak pntu kereta, tapi tegurlah wanita itu andai korang rasa dya ada melakukan ksilapan. Romantik-Tak semestinya kena buat suprise. Tapi, hadiahkan lah dya dengan benda-bendayang berfaedah. Sekarang nyy rmai prempuan yang nak cari lelaki mcm ny . Jadi tak rugi pun klu nak tiru. Sebab tu bila tgok rncangan imam muda, rmai awek-awek di luar sana berangan-angan mcm ny, 'Kan best klu dapat suami mcm ny. Untunglah...' Kan ? Kan ? Kan ? Untuk lelaki diluar sana , selamat mencuba :)
Post a Comment